středa 17. února 2016

Kočka léčitel



Navážu ještě na předchozí text, který jsme zde zveřejnili. Zrovna nedávno se mi stalo to, o čem jsem zde psala. 

VZBUDILA JSEM se s horečkou, bolestí v krku a tak jsem celý den zůstávala v posteli, zachumlaná pod peřinou a přesto se mnou zmítala zimnice. Můj kocour nějakou dobu chodil kolem postele sem a tam a mňoukal. Jakmile jsem však začala znovu usínat, rozhodl se přijít blíže, skočil mi do klína a uvelebil se na mě. Přitom začal příst. Uklidňující pocit se dostavil skoro okamžitě potom, co jsem ho začala hladit. Přejížděla jsem rukou po jeho hebkém kožíšku. Tepová frekvence se ustálila na normální hodnotu a já pomalu upadala do ozdravného spánku.


Můj kočičí léčitel přitom u mě zůstával po celou tu dobu. Sám vypadal jako v transu…

Napadlo Vás někdy: Proč například, když jsme ve stresu, nebo máme deprese, jdeme intuitivně za svým domácím mazlíčkem a pomazlíme se s ním?
Vede nás jakási přirozenost? Zvířata a kočky nejsou výjimkou, jsou našimi baterkami, odbourávači stresu. Jsou naším zdrojem energie. Čerpáme tak energii z nich, ze zvířat. Oni si ji pak dobijí ze svého okolí. 

Spoustu tezí se zabývá také tím, že kočka vyhledává záměrně negativní (někdy zvané také jako destruktivní) místa v místnosti, kam se pak uchýlí, protože prý vysává z tohoto místa jeho energii. 
Proto je ráda v naší blízkosti, když jsme nemocní. Snaží se z nás vysávat destruktivní energii a my se pak cítíme lépe. Proč to však kočky a jiná zvířata dělají, to je otázka druhá. Pomáhají tím nám? Nebo jsou trochu sobečtí a má to nějaký význam pro ně… 

Kočky jsou v tomto případě fascinující stvoření, která žijí na pomezí toho, co bychom my lidé nazvali realitou a nadpřirozenem.


Žádné komentáře:

Okomentovat